seo وب سایت لینک گذاری
به وهله ای رسیده ایم که شما واقعا باید کاری را انجام دهید . گرچه سخت است ولی گرفتن PageRank بالا برای طراحی سایت باید جزو استراتژی زیاد مدت شما درسئو سئو وب سایت باشد .
تنها راهی که طراحی وبسایت شما قادر است PageRank کسب نماید این است که لینک طراحی وب وب سایت شما در حداقل وب سایت که در حال حاضر دارای PageRank است قرار بگیرد ، این به این معناست که گرفتن یک تن لینک در طراحی وب سایت هایی که دارای PageRank صفر هستند به امتیاز وب سایت شما هیچ کمکی نخواهد کرد . در صورتی که قرار گرفتن لینک طراحی وب سایت شما در وب سایتی با PageRank شش می تواند به زودی طراحی وب سایت شما را به PageRank شش برساند ، چنانچه طراحی وب وبسایت شما توسط گوگــل از نظر seo وب سایت نقد شده دارای تعداد انبوه لینک به دیگر طراحی وب وبسایت ها نباشد .
پروسه ی ارتقا پیج رنک طراحی سایت سئو وب وب سایت به طور مستقیم به کسب لینک بستگی دارد . کسب لینک به معنای قرار گرفتن لینک طراحی وب سایت شما در وب سایت های دیگر به طور طبیعی یا از طریق خرید لینک است . ما هر دوی این مباحث را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم داد شما باید هرکدام از مطالب را بخوانید تا با مزیت ها بدی های هر کدام از منظر سئو سایت بهینه سازی وب وبسایت آشنا شوید .
تگ عنوان ( title tag ) در سئو وب سایت
اولین با اهمیت ترین اقدام سئوکه باید بر روی صفحات انجام دهید تگ عنوان ( title tag ) است .
بسياري از افرادی که از طریق منابع خارجی و یا ویرایشگر متن WYSIWYG استفاده می کنند قرار دادن تگ meta را که می تواند برای آن ها محبوبیت بسياري در موتور های جستجو مقوله seo سایت داشته باشد را فراموش می کنند .
فوائد استفاده از تگ های عنوان که در بهینه سازی سایت مصرف می شود حاوی ۳ بخش است :
۱ – کاربری که برای کلمه کلیدی شما جستجو کرده است ، در صورتی که عنوان طراحی وبسایت شما مثل جمله جستجو شده باشد لینک و عنوان طراحی وب وب سایت شما را به صورت معین (هایلایت پررنگ bold) شده مشاهده می نماید و این به طور قطع می تواند تعداد کلیک برای طراحی وب سایت شما را افزایش دهد نسبت به وقتی که از تگ عنوان استفاده نشده است .
۲ – باعث افزایش رتبه بندی ( ranking ) شما در موتور های جستجو خواهد شد .
۳ – به موتور های جستجو یاری می نماید تا بین صفحاتی که ممکن است شبیه باشند فرق قائل شود .
افزایش تعداد کلیک به واسط سئو
سئو وبسایت در موتور های جستجو تنها قرار گرفتن در رتبه های برتر صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت انتظار دارید . چنانچه شما برای جمله ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید ، وقتی که کاربری جمله ” کلاه های ” را جستجو می نماید در صورتی که جمله جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد ، کاربر تفاوت بسیاری بین طراحی سایت شما و دیگر طراحی وب وب سایت ها مشاهده نمی نماید .
در صورتی که عنوان طراحی وب سایت شما حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد کاربر با جستجوی کلمه کلیدی عنوان طراحی وب سایت شما را به صورت پررنگ معین ( bold ) مشاهده می نماید و این به میزان بسیار بسیاری میل کاربر را برای مشاهده طراحی وب سایت/span> شما افزایش می دهد .
اصلاح رنکینگ در اجرای seo سایت
اکثر مردم معتقد هستند که عنوان طراحی وبسایت جایی است که باید نام تجاری و یا نام دامنه را ذکر کنند . این کاملا غلط است و عنوان صفحات یکی از آسان ترین راه هایی است که شما می توانید به موتور های جستجو از منظر سئو وبسایت بگویید که صفحه مورد نظر از طراحی وب سایت شما در چه موردی است و نیز صفحات طراحی وبسایت شما چطور طبقه بندی شده اند . در حالی که بسیاری از افراد به عنوان صفحات از منظر سئو سایت تذکر ندارند ، موتور های جستجو به آن تذکر می کنند .
شما می توانید با قرار دادن با اهمیت ترین کلمات کلیدی در عنوان طراحی وب سایت خود ، از این فرصت مصرف بکنید برای این که رتبه بالایی را برای کلمات کلیدی مورد علاقه خود بدست بیاوربد . اگر شما هنوز مایلید که عنوان طراحی وب سایت شما حاوی نام کمپانی و یا دامین شما یاشد ، می توانید نام تجاری و یا دامین طراحی سایت خود را بعد از کلمات کلیدی و بعد از خط فاصله قرار دهید که از نظر سئو سایت تاثیر گذار تر خواهد بود.( برای مثال ” کلاه های – yourcompany.com “) بدین منظور که نشان دهید این کلمات کلیدی از منظر سئو وب وب سایت برای شما بسیار با اهمیت هستند .
seo سایت تاثیر محتوا
مثل موتور های جستجو بودن آسان نیست . آن ها روز و شب در وب می خزند اطلاعات را از وب دریافت می کنند سعی می کنند آن ها را بر طبق روش مفید ی ذخیره کنند تا کاربران بتوانند چیزهایی را که به دنبالش هستند بیابند . کار آن ها را آسان تر بکنید . به طور شفاف و واضح عنوان موضوع هر صفحه را با استفاده از تگ عنوان معین بکنید به سئو وبسایت کمک کنید تا بتواند بین صفحات به راحتی وجه تمایز قائل شود .
شما ممکن است دو صفحه در طراحی سایت خود داشته باشید که بسیار به شبیه باشند و با کمی اندیشه بتوان دریافت که بین آن ها فرق هایی هست . مجوز ندهید تا موتور های جستجو نظرشان را برای شما ترسیم کنند زیرا ممکن است غلط کنند ، در عوض برای آن ها تصمیم گیری بکنید و فرق ها را خوتان برایشان بیان بکنید . این باعث می شود که طراحی وب وبسایت شما از دوگانه شدن محتوا هم مصون بماند که در آینده با عمق بیشتری تحلیل خواهد شد .
پروسه seo سایت
سئو سایت در موتور های جستجو فقط قرار گرفتن در رتبه های برتر و صفحات اولیه موتور های جستجو نیست ، بلکه به معنای جذب میزان ترافیکی است که شما از طراحی سایت انتظار دارید . چنانچه شما برای جمله ” کلاه های رایگان ” رنک #۶ داشته باشید زمان ی که کاربری جمله ” کلاه های رایگان ” را جستجو می نماید ، در صورتی که جمله جستجو شده در عنوان طراحی وب سایت شما موجود نباشد کاربر تفاوت بسیاری بین طراحی وب سایت شما دیگر وب سایت ها مشاهده نمی نماید .
نمودن در سئو bold
با این که در ده سال اخیر اینترنت به میزان قابل توجه ی تغییر کرده است ولی چیزی که همچنان در seo سایت ثابت مانده است روشی است که وبمسترها مطالب سرفصل های با اهمیت طراحی سایتشان را با آن معین می کنند . سرفصل های یک صفحه اکثرا ٌ با تگ های header معین می شوند . ( از “<"h1">” تا “<"h6">“) و همين طور مطالب با اهمیت در تگ های bold ( به صورت پر رنگ برجسته شده ) قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که کاربر به این مطالب توجه بیشتری نشان می دهد . نه تنها این مطالب تذکر کاربران را به جلب می نماید بلکه به عنوان یک شاخص ابتدایی در اختیار موتور های جستجو قرار می گیرد تا بفهمند صفحه مورد نظر در مورد چه چیزی حرف می نماید و چه بخش هایی از آن با اهمیت تر هستند .
h seo وب سایت و تگ
تگ های header راه بزرگی هستند تا رتبه بندی ( ranking ) خود را در موتور های جستجو بالا ببرید . به عنوان مثال اگر شما صفحه ای در مورد ” کلاه های ” دارید بهترین راه برای معین کردن آن گذاشتن تگ header به صورت زیر در ابتدای صفحه است تا به بهترین وجه به کاربران و موتور های جستجو از دید سئو نشان دهید که این صفحه از طراحی سایت شما در مورد چه چیزی حرف می نماید :
تاثیر تگ h در seo وب سایت
اما با توجه به استراتژی های دیگر موتور های جستجو این با اهمیت است که از به کاربردن تعداد بسياري کلمات کلیدی خودداری کنیم یک قاعده بهتر برای این کار این است که در هر صفحه حداکثر از سه تا چهار تگ header استفاده کنیم بعد از تگ های header حداقل یک پاراگراف متن داشته باشیم .
صفحه ای که حاوی تعداد بسیاری تگ header باشد برای موتور های جستجو شبیه به اسپم به نظر می رسد و برای کاربران مفید نخواهد بود. italic bold emphasis بعد از این که از تگ های header در صفحه مصرف کردید ، هنوز کار شما به اتمام نرسیده است و هنوز وسائل های بسیاری هست که شما می توانید برای هدفمند سازی کلمات کلیدی طراحی سایت خود از دید سئو seo سایت مصرف بکنید . زمان ی که کلمات کلیدی را در صفحات به کار میبرید با اهمیت است که این کلمات را به همراه تگ های bold یا italic یا emphasis به کار برید تا مطمئن شوید موتور های جستجو پی به با اهمیت بودن این کلمات می برند .
بسياري از افراد در صفحات از انیمشن های فلش و یا تگ های span به وسیله css ، بسیار مصرف می کنند و این درحالی است که موتور های جستجو به سختی قادر به تشخیص این ها می باشند . پس با مصرف از تگهای آسان ی html که در بالا ذکر شد کار را برای موتور های جستجو آسان کنید .
آذر ۱۲, ۱۳۹۹
مهر ۱, ۱۳۹۹
آذر ۱۷, ۱۳۹۷
مرداد ۱, ۱۳۹۷